Obiectivul principal al deservirii este soluţionarea operativă a problemelor care pot apărea în procesul de exploatare a echipamentului achiziţionat. Compania Elbit® oferă servicii de deservire tehnică şi reparaţie a echipamentului cu garanţie şi fără garanţie, realizează instruirea personalului clientului privind modul de exploatare a echipamentului.
Compania noastră acordă support la etapa de punere în exploatare. Sunt un şir de servicii, care au ca scop completarea integrării noului sistem în mediul existent. Astfel de lucrări includ: instalarea noului sistem, instruirea operatorilor şi administratorilor, integrarea funcţiilor special ajustate şi suportul la etapa iniţială de producere a cardurilor.
Serviciile noastre presupun mai multe niveluri de suport şi o alegere extinsă, ceea ce permite aplicarea experienţei profesionale a companiei Elbit® în corespundere cu cerinţele afacerii Dvs.
Instruirea operatorilor cu certificare
Instruirea administratorilor sistemului
Instruirea în ceea ce ţine de deservirea tehnică
În corespundere cu cerinţele clientului
Pregătirea obiectului
Instalarea echipamentului
Testarea echipamentului
Instruirea iniţială a operatorilor
soluţii complexe individuale pentru băncile centrale şi comerciale
o gama larga de echipamente pentru producere de carduri plastice
Echipament bancar